W związku z prowadzonymi postępowaniami dotyczącymi rozpatrzenia wniosków o dodatek węglowy zawiadamiam, że nie jest możliwe załatwienie spraw w terminie miesiąca od złożenia wniosku ze względu na bardzo dużą liczbę przedłożonych wniosków o dodatek węglowy, konieczność szczegółowej weryfikacji informacji podanych w złożonych wnioskach oraz trwające prace legislacyjne dotyczące nowelizacji ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1692). Ponadto, Gmina Radzymin, pomimo złożenia stosownego zapotrzebowania do Wojewody Mazowieckiego, nie otrzymała dotąd żadnych środków na obsługę i wypłatę dodatku węglowego. Z tego powodu dokonywanie wypłat dodatku węglowego nie jest możliwe.
Przewidywany termin rozpatrzenia i wypłaty dodatku węglowego - do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku o jego wypłatę.
W załączeniu pismo dotyczące przedłużenia terminu załatwiania sprawy podpisane przez Burmistrza Radzymina Krzysztofa Chacińskiego.
15 września 2022
Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyminie Radzymin, ul. Weteranów 31 22 786 54 86 ops@radzymin.pl
Zdjecia: Pixabay.com Unsplash.com
ACTIVENET - sklepy internetowe, strony www - Marki, Warszawa